O reklame
Rádio Expres — Najpočúvanejšie rádio na Slovensku
Rádio Expres je od posledného štvrťroka 2002 najpočúvanejším komerčným rádiom a od polovice roku 2005 najpočúvanejšie rádio na Slovensku. V jeho vysielaní nájdete iba tie najväčšie hudobné hity, najaktuálnejšie spravodajstvo a dopravný servis počas celého dňa. Týždenná počúvanosť Rádia Expres je viac ako 1,5 milióna poslucháčov. Signál Rádia Expres pokrýva prostredníctvom siete vlastných vysielačov 77,2 %* obyvateľstva Slovenska.


Zaujíma vás viac informácií? Pozrite si stránku www.bauermedia.sk alebo kliknite na jednu z nasledujúcich možností:
MEDIADATA rádií Bauer Media Slovakia
PRODUKTY
CENNÍKY A DOKUMENTY
KONTAKT A TÍM
7 dôvodov prečo využiť rádio reklamu:
Rádio zostáva aj v digitálnej ére jedným z najsilnejších marketingových kanálov. Je rýchle, flexibilné, dôveryhodné a dokáže osloviť ľudí v momentoch, keď sú najotvorenejší novým podnetom. Pre značky predstavuje dostupný spôsob, ako budovať povedomie, podporiť predaj či efektívne doplniť online kampane. Ak premýšľate, prečo by rádio malo byť súčasťou vášho mediálneho mixu, tu je 7 dôvodov, ktoré hovoria jasne v jeho prospech.
1. Ideálny nástroj pre budovanie značky
- vysoká
frekvencia komunikácie za nízke náklady
- počúva
ho takmer každý
2. Efektívny zásah cieľovej skupiny
- možnosť
regionálneho cielenia
- cielenie
podľa relácií, demografie a pod.
3. Zachytí poslucháčov v relevantnom mieste a čase
- predovšetkým
pred a počas samotného nákupu
4. Efektívny zásah vďaka nízkej miere ignorácie rádio
reklamy
- poslucháči
majú k svojmu rádiu silný vzťah a preto veria reklame vo svojom
rádiu

5. Znásobuje efekt iných médií
- predovšetkým
internetu – poslucháči popri počúvaní rádia predovšetkým počas pracovnej
doby a vo večerných často sedia zároveň za počítačom – okamžitá
reakcia, vyhľadanie vašej stránky

6. Možnosť rýchlej reakcie na situáciu na trhu
- čas
od návrhu textu pre spot po jeho samotnú výrobu a nasadenie do
vysielania je vo všeobecnosti jedným najkratších zo všetkých typov
komunikácie
7. Rádio je priateľské
- často
zaháňa nudu, resp. samotu poslucháča
- komunikuje
s poslucháčom predovšetkým prostredníctvom emócií
Zdroje:
- Radiolab 4, modul Vyhodnocení pokryti, databáza: SVK obce Towercom 2015v1 – úroveň obce, MO – malá zástavba, hustá zástavba, urban pre obyvateľstvo, výpočet od 54 dBµV/m
- MML-TGI rozšírené dáta 1. kvartál 2025 - 2. kvartál 2025 (6.1.2025 - 22.6.2025)